En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 mars 2010 20:23

Vaknade innan klockan ringde idag, men man ska ju inte överdriva så jag låg ändå kvar så länge som jag brukar. Låg och småslumrade lite och det var rätt så skönt att slippa stressa upp som jag brukar få göra.

Väckte Moa som var trött idag.


Var dags att försöka komma ihåg minnesanteckningarna som jag skrev för ca 2 veckor sedan på ett möte. Tid för renskrivning och detta tog hela eftermiddagen och blev ändå inte klar. Blev så avbruten hela tiden.


Patricia gick bara halva dagen i skolan för på eftermiddagen var hon funktionär på SM-tävlingarna på HFRK.


Moa var hemma när vi kom hem. Saffi kom hit och sen gick de hem till henne.


Johan körde mig till stallet och sen körde han och hämtade Patricia på ridhuset, körde henne till Bårslöv. Sen körde han till jobb och hämtade sina kläder. Sen iväg och handlade lite.


Hämtade mig när jag var klar i stallet. Red ut lilla rundan, gick jättebra idag.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards