En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 30 mars 2010 21:41

Moa åkte med oss in till jobb idag, för hon hade bestämt med mormor att hon skulle åka dit och mysa hela dagen.

Vi fikade och hon satt och spelade Sims på sin data en stund på morgonen innan Johan körde henne till ödåkra.

Hon och mormor sydde en massa saker, bl a grytlappar och telefonpyjamas. Blev jättefint.


Patricia var inne och tränade på eftermiddagen medans Anton var och övningskörde. Anton körde två gånger idag, så hon visste inte när han skulle bli klar.


När vi kom hem så bytte jag om och Johan körde mig till stallet. Idag hade jag lyx, Olof hade redan mockat och fixat maten, så jag kunde bara ägna mig åt ridningen.

Johan körde till Borgen och fotade under tiden jag var i stallet.


Körde inom Maxi på vägen hem. När vi kom hem så körde Patricia och Anton till Bårslöv i blåsten.


Det har varit lite sol, 5 grader och väldigt blåsigt hela dagen. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards