En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 mars 2010 21:16

Vaknade först av att Johans jourtelefon ringde kl 6. Han behövde inte åka in och jobba som tur var. Sen sov jag några timmar till, men det är svårt för jag vet inte hur jag ska ligga eftersom jag har så ont i ryggen för tillfället.

Innan jag orkade masa mig upp ur sängen hörde jag hur båtarna tutade ute i sundet. Alltså är det disigt!


Upp och laddade några maskiner tvätt och gick och plockade undan lite. Johan körde och köpte frukostbullar.


Johan och Moa körde in och fixade jobbet som de ringde om på morgonen. Jag körde till stallet och red ut tillsammans med Monica.


Det var + 7 grader och småregn så vi blev lite våta, men det var så skönt att rida ändå eftersom det var såå varmt och vindstilla. Så idag kom regnet uppifrån och inte från sidan som det brukar göra här i skåne.


Hem och duscha varmt, för det behövdes eftersom jag var genomvåt när jag kom hem.


Moa var hemma hos Rebecka och spelade Wii.

Patricia och Anton hade blivit hämtade av Antons pappa i Bårslöv. De låg och vilade när jag kom hem. De är fortfarande förkylda båda två.

Vi käkade lunch och kollade "luftslottet som sprängdes"


Johan körde och hämtade landgångar och västkustbakelser till kvällsmat.


Moa och Rebecka kom hem hit, Moa käkade och sen kollade de på "vi hade i alla fall tur med vädret 2".

När ungdomarna ätit så körde vi dem till Bårslöv och körde sen till stallet, för jag ville kolla så att hästarna inte var dyngsura rakt genom täckena.


När vi körde på rundan på kvällen så var det så disigt så man knappt såg näsan framför sig. När vi kom hem så åt jag och Johan.


Johan satt och grejade i förrådet, ska sen hämta Ungdomarna igen för de ska sova här i natt.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards