En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 mars 2010

Johan stack upp och köpte frukostbullar till oss, fast Patricia och Anton åt upp sina smörgåstårtebitar som de inte orkade igår.


När Johan var på väg för att hämta upp Björn på förmiddagen så fick han jobb och fick vända. De stack iväg och fotade under dagen. De hade varit vid mölledammarna och i Åstorp.


Jag stack upp till stallet och red ut med Frida. Det var fint väder när jag körde upp, men innan vi var på hästryggarna så hade de blivit mulet och halvstorm. Men det stoppade inte oss =)


Patricia och Anton blev hämtade av Antons pappa. De åkte till Bårslöv för att hämta hem Patricias moppe. De kom hit ett tag sen körde de iväg till Bårslöv igen för att äta där.

Sen kom de hit igen på seneftermiddagen.


Johan körde hem Björn sen stannade han på milstolpen och köpte burger king till oss. När vi ätit körde han till jobb och hämtade papper som han skulle ha med sig imorgon när han ska åka iväg.


Han kom hem om sen körde han till Bjuv för att lämna över jouren.


Moa gick hem till Saffi en stund på kvällen.


Jag tog det väldigt lugnt hela dagen för jag känner mig så väldans trött för tillfället.

Har ont i ryggen och i mina armar. Undrar hur gammal man är egentligen =((



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards