En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 mars 2010 21:12

Patricia kändes sig mycket bättre på morgonen så hon åkte till skolan som vanligt.

Anton hade tänkt åka och praktisera, men var så genomförkyld så han blev kvar hemma.


Moa var det full fart på i alla fall. Idag skulle de till elektronikverkstan på sundspärlan. Hade varit jättespännande.


När jag kom till jobb så ringde jag till VC för att kolla vad vi skulle göra med Patricia som fortfarande har ont i örat. De tyckte att vi skulle vänta ett par dagar till och att Patricia skulle ta nässpray och sova i högläge. Kan antingen vara öroninflammation eller vätska bakom örat.


Ringde Patricia och meddelade att hon får vänta ett par dagar till innan vi kan besöka läkare.

Ca 20 minuter senare får jag ett sms från henne om att hon fått en kraftig ögonmigrän. Märkligt att hon fick det så snabbt efter förrra. Är ju bara 2 veckor sedan hon hade det förra gången.

Hon ville hem, eftersom hon inte kunde se så mycket och då blir det svårt att ha matte, engelska och historia. Sen så fort migränen går över så får hon grymt ont i huvudet.


Jag flexade ut och körde till hennes skola och hämtade henne.


Hade lite lite feber, men inte mycket, men ont i skinnet.


Mormor hämtade Johan på jobb vid 15.30 för de skulle köra ner till Malmö och hjälpa Idag att tömma lägenheten.


Jag körde hem och vi käkade lite snabbt, sen körde jag och Moa till Viarp. Jag satt och kollade gruppen innan under tiden de hade teori.

Sen hjälpte jag henne att fixa hästen hon skulle ha idag. Hon fick Filippa Ester som är en otroligt pigg fjording.


 


När jag och Moa kom hem så hade Patricia och Anton redan gått och lagt sig. Det är ju bra att de lägger sig tidigt för då kanske de blir friska lite snabbare.


Vi var väldigt trötta allihopa så det blev skapligt tidigt i säng för alla.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards