En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 mars 2010 19:45

Anton har blivit genomförkyld, så han blev hemma.



Patricia skulle egentligen följt med till stallet och hjälpa mig med Seline och Magina, men eftersom hon inte mådde bra så orkade hon inte. Hon hade lite feber när hon kom hem från skolan, och ont i skinnet

Fick ett passande sms från Linn som ville följa med upp till stallet. Vi red ut,skolvägen och rosagården


Moa följde med upp i stallet ett tag. Jag köpte ett fleecetäcke, grimma och lindor för 159 kr på Hööks igår och Moa ville med upp och testade det nya täcket.

Moa gick in en runda till Malte så att Frida skulle kunna komma ut i stallet och förbereda för träningen på kvällen.

Johan var i väg och fotade ett tag, kom sen upp till stallet och hämtade Moa.


Linn körde mig hem när vi var klara så slapp Johan kom upp och hämta mig.

Linn körde mig hem.


Hur kan man vara så trött? Är det för att våren är på gång? Känner mig helt slut...



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards