En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 mars 2010 21:00

När jag skulle väcka Moa idag så satt hon redan upp i sängen och kollade sin data =).

Fick undan skapligt mycket på jobb och det känns bra när man tömt gammalt från lådorna.

Var en väldigt skrattig dag på jobb, var mycket trams, men ibland behöver man det också.


Johan stannade kvar på jobb för att jobba ihop sina 2 sista minustimmar.


Jag körde hem och åt tillsammans med Moa, sen körde jag henne till Viarp och själv körde jag till stallet och fixade Seline.

Ingen ridning idag eftersom jag inte hinner det på onsdagar.

Tillbaka till viarp för att kolla Moa rida. Idag var det hoppning och det gick jättebra för Moa. Hon red söta Blomberg och då brukar det gå bra.

När jag satt och kollade henne så ringde M och sa att operationen gått bra. SKÖNT!!

Körde in till stan och hämtade Johan. Inom Maxi för att  köpa fler flingor. Just nu är det väldigt popis hemma.


Patricia hade ont i huvudet och hade mått lite illa innan på dagen. Sa att det var fler på skolan som känt sig hängiga. Örat var lite bättre, fast det är lite mer på andra örat istället.

Hem och väldigt tidig sänggång, då jag var så fruktansvärt trött.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards