En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 mars 2010 22:00

Äntligen fredag, så skönt!!


Lugnt på jobb, inga chefer så man får ju en del gjort. Fast jag känner mig lite seg för tillfället så sådär fruktansvärt aktiv var jag tyvärr inte.



Patricia och Anton moppade upp till stallet på förmiddagen och mockade till Seline och Magina.

Patricia var ledig eftersom de stod som funktionärer igår eftermiddag och kväll.

Anton var hemma för han hade ont i magen och kände sig hängig.


På kvällen körde vi in till SM-hopp efter att jag och Patricia varit på ridhuset och hon ridit Seline. Anton följde med till stallet och vågade minsann borsta lite på Seline och han vågade även ge henne godis från handen. När Patricia ridit färdigt så provade han även att rida lite också. Det gick bra, Seline var lite pigg så Patricia fick leda runt henne så att hon inte skulle få för sig att göra nåt dumt.


Moa var med Michelle så hon hade inte tid att följa med.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards