En vanlig dag hos oss...

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Trööötta!

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 november 2009 21:24

Lite för trötta idag... Jag kom inte upp förens kl 6.40 Jag väckte Moa direkt, sen gick jag in och duschade. När jag kom ut så vaknade Moa igen och då var klockan lite 6.55 så då blev det väldigt bråttom. Moa skulle ta bussen halv åtta. Hon hann!!!

Patricia hade nog tänkt ta bussen för hon gick upp kl 6 och duschade, men tog moppen ändå.

När vi gick ut till bilen på morgonen så var det som vår i luften och fåglarna kvittrade. Synd att det var lite grått och mulet annars hade man trott att det var en aprilmorgon.


Eftersom jag jobbade längre igår så kändes det bra när jag kom till jobb idag. Känns som att jag ligger rätt bra till med mina papper. Mycket kvar, men jag har koll!! Det var rätt länge sen. Hoppas nu bara att det håller i sig.

Efter middagen så förlorade vi kontakten med servern till programmet jag jobbar med, IGEN!!!!

Låg nere någon timme och när det väl var igång så gick ekonomisystemet i backen... Vad är det som händer!! Har inte tid med sånt här.


Jag körde hem för att hinna skjutsa Moa till viarp där hon skulle ha teori under kvällen. Innan vi körde så körde jag hem och lämnade Gon.

När Moa var i viarp så körde jag atill stallet och red. Mia hade mockat så jag slapp det idag. Tog in hästarna och sen red jag ca 30 minuter.

Körde till viarp och kollade lite på deras teori, de hade löshoppning.


Vi hämtade Johan på lasarettet, han hade jobbat över idag igen.


Hem och hade spanskt glosförhör med Moa, sen var det Bonde söker...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 november 2012 21:49

Idag träffade vi de nya ägarna till vårt gamla hus i Rydebäck o fick lämnat över nycklarna. Känns otroligt skönt! Nu kan vi äntligen lägga fokus på vårt nya:)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 augusti 2012 06:27

Moa hoppade Belino på en pay and ride i Viarp. idag hoppade de en hel bana på 70 cm o gjorde det riktigt bra =)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 augusti 2012 17:01

Årliga Lisebergsturen... härligt väder o då måste man åka en runda m kållerado =D...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 16:29

Då var kontraktet skrivet på gården!!!! Så himla gött!! Efter träffen hos mäklaren så körde vi till gården o kollade lite på vilka saker som säljaren skulle lämna kvar eller slänga. Ja det känns så bra att vi ÄNTLIGEN ska flytta till gård....

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 14:57

Då gav vi oss av hemåt, vi gick först in på tändsticksmuseet, sen radiomuseet o när vi var klara i jönköping så körde vi till Grimeton vid varberg. Gick en guidad tur där. Som sista stopp körde vi inom ullared!! Hann inte gå så länge där eftersom Mo...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards