En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2010 00:15

Michelle fyller 13 år idag, hipp hurra!


Moa gick hem och grattade henne. Hon och Johan var iväg och köpte ett presentkort till henne under förmiddagen.

Sen när Moa var hemma hos Miche så körde vi till väla och handlade present till Moa.

Patricia och Anton körde upp till hagen och gav hästarna hö och kollade Selines ben som nog såg lite bättre ut tyckte Patricia.


Efter att vi hanlat färdigt så körde vi hem och tog det lugnt ett tag, sån dundrans huvudvärk och seg i kroppen. Vill inte känna det så!!!!

I alla fall så stack Johan upp och hämtade släpet för att lasta på brädorna från planket som han rev och så klippte han häckarna och vi öste in det i släpet också.

Sen körde han till tippen och till byggmax för att handla nya brädor till planket.


Under tiden så klippte jag gräset och städade på uteplatsen. Rensade bort "höst" löv från poolen . Vill inte att löven ska falla än!!!!

Gick in och fixade med tvätten och sen var det den lilla djävulsmaskinens tur. Moa dammsög halva huset och sen fick jag med värme ta över =). Vid det här laget så trodde jag skallen skulle gå i bitar!!!

Käkade tacos och ipren.... blev lite bättre efter ca 1 timme. Och jag som hade tänkt cykla till stallet och kolla hästen, men jag orkade bara inte.

Så den här dagen känns som att jag bara har segat ihop... Nä bättre ryck imorgon, då är det ullared som gäller =))

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards