En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 augusti 2010 00:30

Upp innan kl 8 för att duscha och fixa frukost så att vi skulle kunna komma iväg till kl 9 ungefär. För idag bar det av mot ullared och tv-inspelning ;D


Anton hoppade över att följa med, blir ju lång dag när man åker dit av någon konstig anledning =)


Var där strax innan 11 och då käkade vi medhavd matsäck för att stärka oss lite innan vi högg tag i kundvagnen.

Ja och vi smög förbi alla kameror som fanns överallt, jag menar verkligen överallt. Jag som verkligen inte tycker om att bli filmad och fotad gör ju vad som för att komma undan och hoppas att jag lyckades.


Lämnade affären vid 17 tiden och då var det lite mat i magen innan vi körde hem. Och vi tog mat från samma ställe som vanligt, vet inte vad det heter, men de har thai-mat i alla fall och den är helt okej att äta.


Hemma vid 19-tiden och packade upp allt, sen körde Johan iväg och fotade och jag tog stålponnyn upp till hagen för att kolla till Seline. Cyklade inom stallet för att sätta lite mat som jag skulle ha med míg ner till henne.


Moa var trött så hon hade bara suttit i soffan och tagit det lugnt. Patricia och Anton var ute och körde en stund på kvällen.


Imorgon är det den stora dagen för Moa =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards