En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 28 augusti 2010 20:30

Ja jag har besökt toaletten varannan timme i natt så mycket sova har det inte blivit om man säger så.

Börjar få grymt ont i ryggen, är väl träningsvärk =O


Mår bra förutom när det är toabesök för då känns det som att jag ska dö.... eller nåt! Nog om detta... =)


Johan, Moa och Miche körde till Beredskapsmuseét i Djuramossa och kollade bl a visning av pansarvagnar och lite sånt skoj.

http://www.beredskapsmuseet.com/

De var där några timmar och kollade. Sen körde Johan dem hem till Miche där Moa var till kvällen då Johan hämtade hem henne.


Patricia och Anton var ute och körde fyrhjulingen, för att se om den fungerade nu. Den har tydligen haft lite problem.

De var även uppe i stallet och fixade Seline.


Johan stack iväg och fotade på kvällen och på vägen hem hämtade han kinamat på favvostället.

Jag provade att äta lite ris och lite kött och ja jag får ju inte behålla nåt ändå, så varför inte njuta lite.


Själv gjorde jag inte många knopp. Gick och plockade lite och fixade med tvätt, men annars så var det mycket vila i soffan, till och med somnade en stund idag också.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards