En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 augusti 2010 16:00

Har fått springa på toa några gånger i natt, men tänkte att det är nog bara tillfälligt så jag körde till jobb och försökte jobba.

Men efter fika kände jag mig helt urlakad. Helt matt i kroppen och ont i magen. Försökte fram till middag, sen klarade jag inte mer, så Johan körde mig hem och jag åt lite och sen somnade jag som en stock i soffan.

Fick springa på toaletten rätt många gånger, men det märkliga är att jag mår inte illa eller så. Bara fruktansvärt ont nere i magen, liksom krampar och gör mig helt slut.


Patricia fick skjuts av Anton till skolan på morgonen, för de skulle fotas och då är det inte så kul att ha haft hjälm på huvudet =9 Sen skulle hon och Hanna göra stan på eftermiddagen.


Moa kom hem och stack till Miche med en gång och var där hela kvällen.


Patricia fixade Seline på kvällen, för jag vågade inte lämna huset ifall jag behövde besöka toalett.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards