En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 augusti 2010 15:45

Höstkänningar minst sagt. Det blåser och regnar, löven far rundor.... nä fy det är för tidigt med höst.


Patricia, Liza och Felicia gav sig ändå ut med sina moppar. Jag tyckte inte det var så bra med tanke på vinden och alla dessa stora lastbilar som kör om dem. Men envisa som de är så körde de iväg med mopparna i alla fall.


Lite bättre flyt på jobb idag, fick undan alla fakturor och det mesta som skulle godkännas inför faktureringen som är i början av nästa vecka.


Hem och hämtade Moa, körde henne til Viarp för nu är det även teori innan ridningen. Jag körde till stallet och fixade i stallet först och sen gick jag en stund med Seline på banan. Gick zick-zack mellan hinderstöden och serpentiner för att hon skulle få svänga en del och värma upp innan jag skulle stretcha och massera henne. In och käkade lite och sen ut i hagen igen.


Jag körde ner till viarp och hjälpte Moa att sadla och fixa innan lektionen. Det blev Billy som var lite lugnare än förra veckan..=)

  


Hem och slängde oss i soffan och kollade Fångarna på fortet.

Jag började känna mig rät så hängig på kvällen och halvkass i magen. Hoppas att det inte blir nåt av det bara. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards