En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 31 augusti 2010 11:30

Eftersom tid är det jag har mycket av just nu så försökte jag mig på att göra en lite film i window live movie maker och så här blev det =)




Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 31 augusti 2010 10:30

Natten var lika jobbig som de andra nätterna... nya tabletter och så lugnt på dagen.

Ingen bra dag, kände mig väldigt olustig hela förmiddagen.

Johan kom hem och hämtade mig vid 9.30 för att skjutsa mig till VC för jag skulle lämna ytterliggare en salmonella prov.


Det är så väldigt fint väder just nu och skulle bara vilja vara ute och få frisk luft, men vågar inte.

Satt ute 20 minuter på uteplatsen, men höll på att svettas ihjäl där =)

Helt otroligt vad timmarna ändå går fort när man är sjuk och sover bort några timmar här och där.

Dammsög halva huset, sen var jag helt slut, så det var inget jag skulle ge mig på tydligen.


Patricia och Moa fick även idag skjuts av Anton till stallet. De gick med Seline och Moa hade ridit lite barbacka på Bellino och idag ville han till och med gå lite själv utan att Patricia gick nära. Moa var överlycklig. Sen hade hon sprungit lite med honom och hoppat lite halvkryss.


Johan och Moa körde till jobb för att skriva övertidslappar och sen körde de och tvättade bilen.

Patricia och Anton körde till nya IKEA och kollade på Drive-in-bio vid 21-tiden.


Magen höll sig lugn till kl 21, men sen var det full fart igen fram till kl 1 då det lugnade sig igen.

Vill bara SOVA!!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards