En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 augusti 2010 16:22

Har sprungit på toaletten i natt så mycket att jag nu är så himla trött på det.

Fast det var lugnt från tidig morgon fram till eftermiddag, då satt det igång igen. Så äta det får jag absolut inte göra. Men jag måste för jag är sååå hungrig. Äter ju inget som är farligt, men det struntar kroppen i, för här ska inte sparas på nåt inte....


Johan var jourledig och stack iväg till Ryds glas och beställden en ny fönsterruta till Patricias fönster. Innerutan är sprucken och behöver bytas, så Johan testade att byta det själv och det gick bra.


Patricia körde moppe till skolan och kom hem på eftermiddagen. Moa tog bussen på morgonen. Hon, Miche och Vicky kom inte i samma klass, så Moa får åka själv och de andra 2 åker tillsammans. De har ju olika schema så nån dag i veckan kommer de nog att åka tillsammans.

Moa följde med Miche hem efter skolan.


Patricia stack iväg med Anton, Moa var hos Miche och Johan stack iväg och fotade, så jag tillbringade fredagkvällen själv i soffan, men min blåbärssoppa och fil... spännande värre.

Nu är det bara att hoppas att det är bättre imorgon och att jag får sova i natt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards