En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 maj 2011

Jösses vad det har slagit ut överallt nu... är ju som mitt i sommaren. Det som är trist med våren i skåne är att allt slår ut så fort... man vill hinna njuta lite mer, men man märker nästan skillnad från morgon till kväll.


Jag och Moa körde upp till stallet och fixade till Seline, sen körde vi ner till Örby och där mötte Johan upp oss. Moa red i vattnet och jag höll Seline i lina för säkerhetsskull, hon är ju rät pigg på stranden =)


                         

När vi kom upp till stallet igen så passade vi på att smörja lite träns, blir ju så äckliga efter allt saltvatten och sand. Blev rätt fint efteråt =)

Väl hemma så käkade vi och sen var det bara slöa resten av dagen. Okej tvättmaskinen gick ju som vanligt, men jag orkade inte göra något annat. Fick lite huvudvärk, för jag har lite jobbig hosta just nu och det spränger i huvudet varje gång jag hostar. Men annars börjar min förkylning bli bättre. Nu verkar det som att Johan ska bli lite sämre igen!!!

På seneftermiddagen så började det hagla något alldeles galet!!!! och så kom det en rejäl knall och sen regnade det resten av kvällen.

Behöver regnet, men varför blev det så kallt?? är ju bara 7-8 grader!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards