En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 maj 2011 22:25

Moa hade sovmorgon och jag trodde hon skulle utnyttja den idag för hon hade inte gått upp när vi skulle köra. Tänkte att jag får gå in och väcka henne så hon vaknar till. Då far hon upp och blir jättestressad för hennes telefon hade inte väckt henne. Hon skulle med oss!!! Hon hade bestämt med Gon att de skulle träffas innan.

Men så snabb hon är... på 10 minuter hade hon klätt sig, målat sig och plattat håret. Hann till och med trycka i sig en macka och en åt hon i bilen på vägen.


Har suttit och godkänt arbetsorder nästan hela dagen och tagit lite fakturor... efter lunchen så kom jag in i något koma!!!! Blev så grymt trött vid 13.30 tiden. Det är så fruktansvärt när man blir så trött att man inte vet hur man ska sitta på stolen ens =O.


Moa skulle ta bussen hem, men råkade ta fel buss. Hon trodde det var 219, men det var 209 så hon hamnade i Gantofta.

Johan skulle ändå köra hem lite tidigare för att byta om, så han hämtade upp henne och körde hem för att ta på sig kläder så att han kunde gå hem från jobb.


Jag jobbade liiite längre i väntan på bilen, körde hem och käkade med Moa. Sen stack jag upp till stallet för att fixa mat och mocka. Körde till Långeberga för att träna för Lisette och idag gick det kanonbra =)

Fick beröm för att Seline blivit så fin, så nu får vi till och med börja galoppera lite =)


Moa var hemma och gjorde läxa. Johan gick hem från jobb och klarade av att gå en mil idag innan fötterna protesterade.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards