En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 18 maj 2011 22:32

Moa hade sovmorgon och tog bussen till skolan!

Tyvärr vaknade hon med världens huvudvärk och ont i halsen. Men det blev lite bättre under dagen.


Jag fick undan mycket fakturor och arbetsorder, känns bra faktiskt.

Hade ett kort möte på förmiddagen och skrev färdigt minnesanteckningarna direkt, skönt så slipper man ha det över sig sen.

Moa kom upp till mig efter skolan.


Käkade lite hemma, sen skjutsade Johan oss till stallet innan han körde och handlade.


Jag red Seline och efter en stund gick det riktigt bra så jag galopperade till och med idag =) ÄNTLIGEN!!!

Moa hjälpte Björn med Maffe, travade och galopperade lite med honom. Skulle även rygga honom lite, mest för att han skulle få jobba lite, men det var INTE populärt!


När vi var klara i stallet så chansade vi på att cykla hem och det gick faktiskt bra. De blåste mycket när vi kom upp till stallet, men det hade lugnat sig en del efter att vi ridit färdigt. Moa var jätteduktig och orkade cykla hela vägen även om vi hade lite jobbig sidvind  vid Gantoftavägen.


Hem och tog det lugnt en stund innan sängen kallade =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards