En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 maj 2011 23:00

Inte mycket som hänt på jobb, det är ju min lugna vecka i månaden, alla deadlines är över, så jag hinner med det där som borde ha gjorts, men fått vänta.

Moa kom till mig efter hon slutat skolan. När vi slutade så körde vi och käkade lite på Olympiagrillen. Sen skjutsade Johan oss hem till Linda för vi skulle bli klippta av henne på kvällen =)

Medans vi var där så körde Johan sin lilla runda och kollade elprylar och även till Biltema för att kolla en cykel där.

Linda är duktig och klipper oss så bra. När jag blev klippt så satt Moa i massagestolen och gissa om  jag tog över den när hon blev klippt =). Så himla skönt det var!!!

Johan hämtade oss och vi körde till Biltema och kollade på cykeln som Johan hittat. Och ja vi köpte den till mig =).Såg jättefin ut och till ett väldigt bra pris!!


Hem och bytte om, vi körde till stallet och Johan satt ihop cykeln under tiden.

Jag mockade och Moa fixade med Cozze, Seline fick vila. Jag var så himla trött och orkade faktiskt inte rida.






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards