En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 maj 2011

Vi skjutsade Moa till Gon på vägen till jobb på morgonen.


Förmiddagen bestod bara av att kontera fakturor, och fram vid middag så hade jag bara 4 st kvar =) kändes GULD!

Gick upp och käkade och kom tillbaka och då hade jag plötsligt 14 st i min inkorg!!! hur kan det gå till när det var sista dagen i fredags för nya fakturor????

Och sååååå segt hela programmet blev!!!  Det hängde sig, vi blev utslängda, den tappade kontakt och hittade tillbaka igen.... suck!!! Så kl 16 hade jag fortfarande 10 st kvar!!! Kände mig superstressad... varför, kan ju inte göra något åt det, men jag går igång på sånt här. Ringde och pratade med en kollega i lund och hon kände precis som jag.

Mitt i allt detta så ska man vara support åt IT-avdelningen som inte vet vad de har gjort med våran nyinstallerade skrivare!!!! Om jag skulle ta och extraknäcka där kanske?!?!


ja ja vid 17 tiden så fick vi gå hem för chefen =), nävars, men han önskade att vi stannade och gav det en chans till fram till kl 17 och det gjorde vi. Så när jag gick hem så hade jag 3 låsta fakturor som jag verkligen inte kan komma åt och 2 st fakturor som är knepiga, det går inte att kontera dem... måste vara nåt fel!?!? Ja så klart eftersom det inte går att fixa till! Får ringa en livlina imorgon och fråga vad som är fel.


Johan hämtade mig och vi körde hem så jag kunde byta om och köra till stallet. Moa hade redan kommit till stallet, hon tog bussen från skolan direkt till stallet på eftermiddagen. Hon hade mockat och satt mat och även borstat Seline till mig =) Jätteduktigt!

Vi körde till Långeberga och tränade för Lisette. Vi fick godkänt =), Seline har hämtat sig bra och såg inte så fallfärdig ut längre =).

Tränade på att inte ligga på bromsen i munnen hela tiden, backa till hon släppte på bromsen och sen fram. Slutade med lite trav och hon var verkligen jättefin!! När vi skrittade på slutet så var hon så trött i bakdelen att hon bara vinglade fram =)


Till stallet och fixade med vatten i hennes hage och lite annat smått och gott, sen hem och Moa åt lite kvällsmat medans jag och Johan fixade till kaninburen.


Kollade på FB och såg att Patricia och Hanna varit på stranden och haft det gott tillsammans med 2 eller 3 andra tjejer idag. Härligt att se att de inte bara jobbar =).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards