En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 maj 2011

Skjutsade Moa till Gon på morgonen. Vi tog det rätt så lugnt på morgonen, för vi var trötta, eller jag i alla fall. Moa hade vaknat vid 5 och inte kunnat somna om!!!


Debiteringen gjorde jag på förmiddagen, så det blev lite senare middag, för jag måste vara klar till kl 12 och 11.47 var jag färdig =)


Eftermiddagen så var det lite personalarbete. Bara så märkligt att efter debiteringar, personalinlämning och sista dagen för lev fakturor så är det precis som att luften går ur mig...


Jag och Moa körde till stallet, Moa fixade och red Cozze. Idag red hon barbacka och vågade till och med att galoppera barbacka. Tror faktiskt att det var första gången hon har gjort det =)

Jag red Seline, provade att trava några steg och det gick bra. Hon blev inte så galen som jag trodde =D


Nä fy vad kallt det är nu.... omkring 4-5 grader. Hörde till och med att några hade skrapat rutorna på bilarna i morse.... inte bra för nu är det MAJ!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards