En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 maj 2011 23:00

Jaha då var det den så kallade olycksdagen... men nä inget konstigt hände faktiskt på hela dagen, inget mer än vanligt!

Skjutsade Moa till skolan och kom till jobb utan några problem =)

Fick undan en hel del, men ser att det är mycket som ligger på vänt, men det får jag ta en annan dag =/

Moa åkte med sina kompisar in till stan och gick på Pistachia och fikade lite. Vi hämtade upp henne på vägen hem.

Körde inom Miatorp och pizzerian där. Var så läskigt sugen på kebabpizza med vitlök.

När vi käkat så körde jag och Moa upp till stallet och fixade lite. Moa hade även hand om Cozze, så hon longerade honom en stund och sen avslutade hon med lite ridning barbacka. Nu galopperar hon barbacka som inget =)

Jag skrittade Seline en kort stund, för vi var rätt sena och det var vi som hade kvällsintag och fodring så jag fixade med det istället. Mockade även till Curre då Karin var jättesen hem från sitt jobb och hon mådde inte så bra heller.

Fredagkväll och onödigt godisintag!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards