En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 maj 2011 21:15

Moa har sovit bättre i natt, men jag känner att hon inte riktigt är frisk nog att gå till skolan. Hon är fortfarande väldigt trött och hostig.


Hade tänkt ägna denna dagen till att ta fram massor med uppföljningar på ekonomin. Det tog mer eller mindre hela dagen. Har inget toner i min skrivare, tog slut!!! och jag har inte rätt skrivare installerad i just det programmet så jag måste PDF-a allt och sen skriva ut det på den andra skrivaren, så det tog ju rätt mycket längre tid att göra så här.


Moa hoppade så klart över ridningen i Viarp idag, för det hade hon inte orkat.


Patricia och Anton fixade Seline på eftermiddagen.


När jag kom hem, lite senare, typ vid 18.30, så käkade vi lite snabbt och sen körde vi till Ödåkra för att hämta "Loppan". Nu ska här övningsköra.... =D


Jag och Moa körde loppan, Johan hade med sig Patricia och Anton i jourbilen. De körde inom Biltema och Gantofta.

När de kom hem så tog de loppan ner till listorps parkering... perfekt parkering att börja övningsköra på. Jag och Moa körde ner dit en stund efter dem och kollade på när Patricia körde runt där, stannade och startade. Rätt vad det var så körde de iväg!!!! och de körde till Råå hamn och vände och tillbaka igen. Gick bra för henne.


Jag och Moa körde hem för klockan började bli mycket och Moa vill till skolan imorgon så det gäller att hon somnar i tid.

Patricia kom hem och var lycklig =D.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards