En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 maj 2011

Har väldigt svårt att komma upp på morgonen nu, hör inte väckarklockan!!! Så jag och Moa kom iväg lite senare än tänkt, men Moa har ju sovmorgon och skulle hem till Gon. Så jag skjutsade henne dit.

Var på jobbet strax efter 8, så jättesen blev jag inte ändå, och vi stressade inte ens =)


Idag skulle jag jobba med personalärenden och tanken och tron var att jag skulle vara klar till middag, men 16.40 var jag klar... så ja mycket annat blev inte sköt.


Var på enskilt möte med chefenpå eftermiddagen,  för nu är det omorganisation igen, denna gången för oss administratörer. Får se vad som händer, just nu så pratar vi om någon vettig lösning för att det ska bli så bra som möjligt för alla. Risken är att jag blir förflyttad och det är inget jag vill och det vet han om. Han vill göra en rotation på oss alla. Men vi får se om det går att lösa på annat sätt. Lär nog återkomma till detta.


Hem och käkade lite snabbt och sen till viarp och lämnade Moa på teorin där, jag körde till stallet och satt hö till Seline och Maffe, för Linn hade varit snäll och mockat till mig innan på dagen. Jag och Weronica gjorde vad vi kunde för att förflytta en bal själva, och fy för vad tunga de är!! Men skam den som ger sig... hästtjejer kan! =)

Tillbaka till viarp och kollade lektionen innan 'Moa, sen kom hennes grupp in och satt upp. De är så roliga för alla vill att man kommer till dem och hjälper dem även om Susanne är där =)

Idag var det hoppning och Moa fick Devil och det gick verkligen fort, men jättebra. Moa var supernöjd efteråt!

      Johan städade medans vi var i viarp, skönt när det är lite undanplockat när man kommer hem. När vi kom hem så satt han och spelade på de nya läsplattorna som vi fick i måndags =)


Har inte haft kontakt med Patricia idag, men jag hoppas att allt är bra med henne. Vet inte om de inte haft haft tillgång till internet idag, och vi vill inte ringa varje dag, eftersom det kostar och kanske stör =).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards