En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 maj 2011 22:00

Grattis Norge  !


Jag fick skjuts till stationen eftersom jag skulle ta tåget till Malmö. Det skulle vara utbildning i Prima (personal).

Var framme i god tid, var väl så där att gå eftersom det regnade... men inte mer än att jag var vått om byxorna första timmen av utbildningen =/

Mitt under utbildningen så slutade datan fungera, som alltid när man är på utbildning... eller?!?!? Men den här gången var det värre än så. Storserver till hela regionen hade gått och hängt sig. Så ingen kom in i någon data!!!

Så vi slutade lite tidigare än tänkt, så då tänkte jag att jag skyndar mig så hinner jag med tåget så kan jag äta i helsingborg i god tid... men ack så fel. Att jag inte lär mig att man inte kan lita på skånetrafiken!!!!

Klockan 11.42 skulle tåget komma, men blev framskjutet sakta men säkert fram till 12.08

Stod still på stationen en bra stund och när vi väl lämnat stationen fick vi stå still igen en stund. Sen visade det sig att de fick köra ett annat spår och inte inom Lund för det var fel på nån ledning eller nåt där.

Ja ja efter mycket om och men så var jag i alla fall  i helsingborg kl 13.20 Så ja middag i bra tid, nja inte direkt.

Köpte lite att käka från matlådan på lasarettet.

Fixade lite fakturor och arbetsorder innan vi skyndade oss hem. Snabbt ombyte, lite mat och så körde vi och hämtade Anton i Gantofta.

Vidare in till Helsingborg och tivoli för att kolla när profilgrupperna från Högasten skulle spela.

Mormor och morfar kom också och kollade Moa och det tycker hon är kul att man kommer och tittar när hon spelar.


Moa hade gått hem med Gon efter skolan så de hade själva tagit sig in till stan.

I skolan när de hade idrott så hade Moa först fått en handboll i ryggen och tappat andan och direkt efter så var det en som skulle serva med badmintonracket och råkade träffa Moa så hon fick näsblod!!!! Maxad otur!


De var jätteduktiga när de spelade. Moa spelade med i 2 låtar och det klarade hon hur bra som helst!

      Skjutsade hem Anton och sen hem och ringde till Patricia.

Hon har fortfarande ont i sitt ben, men nu är det bara 2 arbetsdagar kvar innan de lämnar Spanien.


Weronica var snäll och fixade Seline så jag slapp stressa som en tok, det tackar jag för =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards