En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 augusti 2009 23:03

Johan och Moa körde ner och hämtade Björn och Michaela för att köra till net o net och Media markt.

De hittade efter lite letande en data till Moa så nu är hon lycklig. Hon fick ihop pengar till halva datan så nu ska hon jobba av det sista och hjälpa till lite överallt så att hon kan få pengar eller jobba av det hemma.

Jag målade vidare på släpet till hammarlacken tog slut.

Patricia och Anton gick ner till stranden en stund och kom sen hit och badade i poolen.

Jag cyklade ner till stranden och badade lite, efter en stund kom Moa ner och badade med mig.

Vid 17-tiden kom Ida och Per-Thore, mamma och pappa och Åsa, Patrik och Rebecka för att fira Moa i efterskott. Vi grillade och åt glass.

Senare när gästerna åkt hem gick jag ut och fortsatte måla och Johan började installera Moas data.

Patricia var hos Naemi på tjejkväll.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards