En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 augusti 2009 17:51

Jaha då var man tillbaka i gamla rutiner igen. Tog inte ens en hel arbetsdag förens man var där igen.

När vi kom hem så körde vi till lödde för att inhandla skor till tjejerna. Moa vill ha converse-skor, men de är dyra och väldigt stora i storlekarna. Vi kunde inte hitta några som passade henne, men så gick vi ín på Din sko och där hittade vi faktiskt ett par som var väldigt lika converse light hi. Moa lycklig och vi sparade 500:- på det köpet.

Sen gick vi in i en sportaffär som hade ett bord med skor för halva reapriset. Där hittade Patricia ett par Fred Perry-skor för 200:- och som hade kostat 800:- så de tog hon direkt. Hon är ju annars ute efter ett par Lacoste.

Lyckliga barn, nöjda föräldrar!!

Hem och bytte om för att sen köra i full fart till första betes hagen där jag skulle träffa Monica. Vi kollade betet och körde sen till hästarna en stund. Monica lämnade av mig i hagen och jag cyklade hem - ÄNTLIGEN!!!!

Fick cykla inom stallet för att hämta pannlampa som jag naturligtvis hade hemma. Monica var snäll och lånade ut sin så att jag kunde cykla hem för det började bli mörkt.

Under tiden jag var i hagen så var Johan och hjälpte mina föräldrar att bära in en ny soffa som de köpt idag. Moa var med Rebecka på kvällen också.

Patricia och Anton var ute och snurrade som vanligt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards