En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 28 augusti 2009 21:28

Anton mådde lite bättre idag, men fortfarande mådde han lite illa. Fast han vill inte vara hemma för det kostar ju 60 kr enl skolan.


Johan körde mig till jobb och sen hem och hämta Moa och Vicky och körde dem till skolan.

Han var jourledig och blir taxi =)


Dagen rullade på som vanligt, förutom att vi hade en avtackning av en som går i pension, på eftermiddagen.

Jag fick sitta lite längre för att hinna undan med så mycket som möjligt innan måndag.

Johan hämtade mig, vi körde inom Heden och hämtade Moa som varit hos Denise. När vi kom hem så körde Johan mig till stallet. Själv gick han och fotade borta vid fastmårup.

 När jag var klar så cyklade jag hem. Det var verkligen värsta motvinden, trodde aldrig jag skulle komma hem.


Patricia och Anton körde till Påarp till några kompisar. Sen tog de tåget till bjuv för att gå på festivalen där. Några från Antons skola spelade och sjöng.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards