En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 23 augusti 2009 21:55

Började även denna dag med att vakna 8.30

Moa behövde nya puma-shorts så vi körde till väla och köpte ett par sådana och ett par andra gympa-byxor. Köpte lite kaninmat och tuggpinnar till henne.

Körde inom Ö o B och köpte ny ridhjälm till Patricia och vi hade tur för den passade minsann.

När vi kom hem så bytte jag bara om och så körde jag och Patricia till Seline. Patricia skulle provskritta Seline idag för att se hur det kändes. Hon har ju inte ridit sedan sista olyckan.

Hem och fixade pannkakor. Patricia stack ut med Anton.

Jag och Moa målade inne i nya förrådet, Johan fixade locken till kaninburen så nu kan hon vara ute utan att vi behöver vara bekymrade att hon ska kunna smita.

Sen sågade Johan upp några brädor som ska sitta som "husknutar" på förrådet och jag målade dem.

Under tiden så fixade Moa till sin gamla cykel, för vi ska se om vi kan sälja den. Nu står den bara och skrotar. Moa har ju lite att tjäna in på datorn hon fick. Hon jobbar som bara den för att få ihop pengar och kan man då sälja nåt så går det ju fortare att få in pengarna.

Känns som vi fått mycket gjort, dagen har i alla fall bara sprungit ifrån oss.

Nu är det läggdags för imorgon är det jobbedag igen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards