En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 augusti 2009 22:56

Vaknade vid halv 9 av att hela kroppen hade ont, inkl revbenen, så det var bara att kliva upp och fixa frukost. Johan köpte bullar... gott!

Sen satt jag och sorterade bilder i min data. Det är några i stallet samt ridskolechefen i viarp som vill ha lite foton som vi tagit.

Moa var med Rebecka hela dagen och kvällen, de var ute och gick massor runt i rydebäck och på stranden.

Johan var och handlade lite på dagen och senare på eftermiddagen så körde han mig till hagen för jag skulle rida och han skulle till Billesholm och lämna blomma till Margareta.

När jag ridit så cyklade jag hem över fjärestad, gantofta och grusvägen, tog ca 40 minuter. Gick inte att cykla jättefort på vissa delar för det blåste motvind. Samt att den sträckan är lite längre än den vanliga.

Patricia och Anton var ute och körde epa hela dagen tror jag minsann. På kvällen var de i Vallåkra och kollade häftiga bilar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards