En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 augusti 2009 21:51

Johan gick upp 4.20 för att sen köra in till jobb och köra reservkraften igen.

Jag körde och lämna de 2 yngre tjejerna på skolan innan jag körde till jobb


Vi ska ha avtackning av en som går i pension på fredag, så jag körde inom Stefanssons och beställde tårtor innan jag körde till jobbet.

Känns som att jobben börjar trilla in sakta, men säkert nu, så nu är semestern nog slut på riktigt.

Skulle gå hem vid 16-tiden, men fick hjälpa till lite på beställarsidan innan jag kunde gå hem.


Hem och bytte om. Jag och Moa körde upp till stallet, ställde bilen och gick bort till hagen för att hämta hästarna. Då var det sista dagen som de får gå på bete den här sommaren.

När vi hämtat in dem så körde vi vidare till Viarp eftersom Moa skulle rida lektion.

När de ridit färdigt så körde vi upp till stallet en runda igen för att ge Seline lite mat.

Vi var hemma igen vid 21.30 tiden. Moa hade lite mer läxa att göra och det fixade hon snabbt sen var det sängen.

Patricia hade haft heldag i stallet för att lära känna hästarna.

Anton var på halkkörning från 10-15 och det hade gått jättebra. Han hade fått massor med beröm, kul!


Moa och Devil - uteritt på fälten


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards