En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 augusti 2009 19:24

var har tiden tagit vägen??? Kan inte fatta att de är så stora redan.

Patricia var 12 år när hon började på Högasten och hon var inte sååå liten som Moa är nu.... eller???

Och Patricia har börjat i första ring.. det var ju inte länge sen man gjorde det själv ;))... eller???? ha ha ha.

Moa hade fått 3 st nya i sin klass och 1 som hade slutat och hon tyckte nog att det var kul att komma tillbaka och träffa alla.

Patricia tyckte att det kändes ok med skolkompisar och skolan i sig. Verkar som att de har ett klassrum inne i ridhusdelen. Antagligen 2-3:or som är i paviljongerna.

Johan gick på jouren idag så jag passade på att flexa ut vid halv 2 tiden för att hinna hem och njuta av solen. De säger att det är sista riktiga sommardagen så jag ville passa på. För sen i höst tror jag att det kommer att bli mycket att göra på jobb. Det låter så från cheferna att vi får ännu större krav på oss gällande ekonomin och sånt jobbigt.

Så det gäller att passa på att ladda batterierna med så mycket solljus som det bara går.

Har börjat känna mig förkyld, killar i näsan och ögonen rinner.

Jag och Moa badade liten stund i poolen,, sen kom Rebecka och de gick los i poolen och jag gick upp och la mig på uteplasten och läste ut en bok. Så nu har jag problem, vad ska jag läsa ikväll??

Sen satt de och spelade spel - vanliga hederliga sällskapsspel.

Johan fortsatte måla på släpet på kvällen.

Jag kände mig lite hängig så jag bara satt och gjorde ingen nytta. Ikväll blir det tidig säng kan jag säga.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards