En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 augusti 2009 22:10

Det kan inte vara sant!!!! kl 6.00 så vrålar allt som kan ringa och väcka oss.... fy vad det var jobbigt att gå upp idag!! Då var det dags att börja jobba igen och man undrar var de här 4 veckorna tog vägen.

Det värsta är ju att man inte kommer i säng i tid, har ställt om dygnet en hel del. Så ikväll ska jag lägga mig innan kl 00.15 kan jag ju säga.

Ja ja i vilket fall som helst så rullade vi iväg till jobb vid 7.15 tiden, med ett stopp vid Willys. Johan var tvungen att fylla på cola-förrådet på jobb ju!!

Vi var inte så många som jobbade idag, allt som allt 7 st på hela dagen. Mot att vi brukar vara 15 st.

Men jag hade faktiskt ett riktigt bra flyt på mina saker, mailen (var bara 52 st) var avklarade till strax efter fika. Sen var det personalbiten och det var klart innan middag, sen var det lite annat smått och gott som blev gjort på eftermiddagen.. Känns bra som första dag. Och då stressade jag absolut inte något idag.

Anton körde iväg till körskolan på morgonen, Patricia gick och la sig igen och sov till middag och åt frukost kl 1!!!

Moa messade mig vid 8-tiden och undrade om hennes data var ok att använd. Johan satt uppe till kl 2 i natt för att installera allt till henne.

Moa satt och spelade data hela dagen...

När vi kom hem så var det slappestund om nåt. Var sååå trött! Käkade lite och sen körde jag och Moa upp till hagen och kollade Seline.

Hem och jag fortsatte måla släpet. Johan fixade lite på kaninburen och Moa var ute och gick med Cookie.

Rebecka och Moa gick ner en stund på stranden tillsammans med Johan. De hade tänkt ta med Cookie men hon blev nog lite rädd när det började åska.

Patricia och Anton gick också ner till stranden och runt golfbanan.

Nähä då kallar sängen och ögonen går totalt i kryss på mig!!

Sov gott!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards