En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 augusti 2009 18:19

Det har minsann regnat mer eller mindre hela dagen. Upphåll någon timme och då tittar solen fram och sen rätt vad det är så regnar det fast solen visar sig.


Moa åkte till Gon vid middags och sen åkte de in till stan och shoppade lite inför skolstarten, penna och suddi!


Patricia och Anton var hos kompisar i Påarp under eftermiddagen.

Johan fyndade på blocket, flera olika objektiv och kameraväska bl a. Han och Moa körde först till Väla för att lämna hennes telefon som börjat krångla i knapparna. Sen körde de till Ängelholm för att hämta Johans fynd.


Jag själv hade tänkt cykla till stallet, men när jag stod färdig och klar så öppnade sig himlen och jag kunde inte ens öppna ytterdörren utan att det regnade in i hallen.

Så nu sitter jag och bara väntar ut vädret för jag vill cykla till hagen och kolla till min häst.


Till slut så kunde jag ge mig ut i sommarvädret... Hoppade upp på cykeln och hade minsann medvind i stort sett hela vägen upp till hagen, men hem var inte så kul, motvind hela vägen. Tur att jag lyssnar på en bra talbok, då märker man inte hur jobbigt det egentligen är. Var lite skakig i benen när jag hoppade av hemma. Men så är det också över 3 veckor sen jag cyklade fram och tillbaka till stallet.


Den här helgen är det vallåkra-träffen och redan ikväll så började det sättas upp tält och komma husvagnar som ska stå där hela helgen. Man kan ju hoppas att det blir roligare väder än vad som varit idag.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards