En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 augusti 2009 18:51

Johan tog semester för att måla färdigt släpet. Han började slipa ner vattendropparna från det igår och skulle måla om det idag.

Moa slappade sista dagen av sommarlovet!

Patricia var hos sjukgymnastiken (benedikte) nere i källaren den här gången. Antons farmor hade kört dem till biltema först för de skulle köpa färg till epan. Sen körde farmor dem till lasarettet. Jag följde med Patricia till gymnastiken och sen åkte hon med farmor hem igen.

Sen var de hemma hos farmor och målade bilen.

När jag kom hem så satt jag ute på uteplatsen och gottade mig i solen en stund. Vid 18 tiden körde jag och Moa till viarp för idag var det första ridlektionen för Moa den här terminen.

Och det gick hur bra som helst! Märks inte att hon inte ridit så mycket i sommar.

Efter ridningen körde vi upp till hagen och kollade över hästarna.

Sen var det hem så att Moa skulle hinna dusch och äta innan det var dags för sängen. Nu är det ju skola igen och då måste man ju vara utvilad=)


När Patricia kom hem och började kolla när bussarna kommer att gå på morgonen så blev hon sååå trött. Det kommer att ta ca 1 timme att ta sig till skolan på morgonen om det tar bussen. Buss in till knutan och sen byte till stadsbuss.

Det är inte lätt att bli vuxen...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards