En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 31 augusti 2009 22:06

Moa och Patricia klagar på ont i halsar och lite i huvud. Men de vill absolut inte bli hemma. Så dåliga är de inte. Oftast är man ju gnälligast på morgonen och kvällen. Vi får väl avvakta och se vad som händer.


Dagen bara försvann, gick hur fort som helst. Fick besked om att det händer en del på jobb nu. 4 distrikt blir 2, nya chefer och lite annat smått och gott.

Imorgon får vi nytt namn, från Regionfastigheter Drift och Service så ska vi heta Regionservice, skåneteknik.... ja ja vi sa det att det vore bra om killarna fick tryck med kardborreband istället för att de trycker på kläderna. Vi byter ju namn lika ofta som de byter skjorta!


Johan körde hem med jobbebil för han ska till malmö imorgon på möte så han behövde en bil och jag körde hem lite senare. Var skönt för det känns som att jag blev klar med allt jag skulle. Känns som det gick lite för bra den här gången så jag undrar vad jag har glömt!?


Blev skjutsad till stallet och under tiden körde Johan och Moa till ödåkra för att hjälpa mormor och morfar med deras IP-telefoni. Sen körde de inom Biltema för att köpa en sån fin låda som jag ska ha i stallet. Blev så avundsjuk på Mias fina låda i stallet.

Jag började gå hem efter att jag var klar med Seline. Johan och Moa mötte upp mig nere i vallåkra (vid Mina). Ont i fötterna fick jag idag. Gick med Seline en stund innan i stallskor och det är inga bra skor att gå i.


Johan och Moa hade varit på Din sko och köpt gummistövlar till Moa. Hon ska på utflykt med skolan nästa vecka och det gäller ju att vara klädd.


Hem och jag fick sköta mitt bloggande, låg efter med 4 dagar, det är inte lätt att komma ihåg känner jag. Därför väldigt fåordigt, vilket är lite ovanligt ; ).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards