En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 18 augusti 2009 22:07

Pratade med Moa vid 11 tiden och då var hon i full gång med att städa blandat med att titta på tv.

Hon berättade att Patricia och Anton gått upp vid 9-tiden och att Anton verkade må mycket bättre idag, för han var så rastlös, bara gick rundor i huset medans han väntade på att Patricia skulle bli färdig.

Sen hade kört moppe till gantofta för att ta epan och åka till väla. Anton S körde dem till väla.

Sen hade de varit ute och kört runt lite.

Moa hade även idag städat, tvättat och dammsugit.

På eftermiddagen åkte hon med Rebecka till Viarp för att se när de skulle rida. Hon längtar så till hon ska börja, vilket är imorgon.


Johan körde till byggmax med släpet för att hjälpa mamma och pappa att hämta virke till deras uterum.

Jag cyklade till hagen för att hämta seline och sen rida en stund. Cyklade hem när jag var klar med henne.


När jag kom hem så var Moa hemma, Johan var ute och fotade och Patricia och Anton kom nästan direkt jag kom hem.

De åt lite för att sen sticka ut en runda igen. Skulle tanka epan och åka till gantofta igen.


Imorgon ska Anton halk-köra, spännande!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards