En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 september 2009 21:59

Johan körde till malmö för han skulle på möte så jag körde själv in till jobb. Idag var det inte lätt att ens ta sig ut i rondellen. Sen var rödljus hela vägen in till stan, suck... trötta mig!

Då bytte vi namn till Regionservice Skåneteknik, så bli inte förvånade när jag svarar i telefonen och inte vet var jag jobbar längre. Hade jätteproblem idag, har nog svarat precis allt som vi hetat!!! (stavas det så eller rättare sagt heter det så)

Jag och Moa körde till stallet och hämtade Seline. Fick sällskap av Malin och Nellie. Vi körde ner till örby och småtjejerna red en stund sen gick de i och badade. Det såg kallt ut, men de tyckte att det var skönt...

Patricia kom ner och tittade när de red och fotade dem lite och det gjorde Johan också.

Patricia gick bort till parkeringen där Anton I och II var och körde radiostyrd bil och så klart moppe.

Imorgon ska Anton till lund och få besked om hur han mår. Alla håller tummarna på att han ska slippa bli inlagd!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards