En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 september 2009 22:00

Upp kl 6.45 för att hinna äta och klä på oss. Sen bar det av till viarp. Vi skulle vara där kl 8 för att få reda på lite runt våra funktionärsposter och Moa och hennes tävlingskompisar skulle hinna gå banan tillsammans med Jennifer.

Fixa till hästarna så de blev fina..Skrattande


Jag fick stå som inkallare vilket innebar att jag inte kunde hjälpa Moa med någonting, men hon löste det ändå. Hon är så duktig!

Som tur var så kom det en och bytte av mig under tiden Moa skulle hoppa i alla fall. Och hon hade en hela fan-gänget med sig. Mormor och Morfar som även var barnvakt till Michaela och Cornelia, Patrik och Åsa och Becka förstås.


Moa och Blomberg hoppar 60 cm och blir felfria och får en jättefin rosett

    

  

En varm, men lycklig ryttarrinna!


Hem och käkade lite snabbt, sen skulle Moa till Karlslundsbadet i landskrona på kalas. Hon åkte med Vicky dit och så skulle vi hämta dem.

Under tiden hon var där så körde jag till stallet för att rida ut tillsammans med Kicki.


Körde hem och hämta Johan och sen till landskrona, väl där så ringer Moa och säger att kalaset skulle hålla på 1 timme till, så vi vände och körde till Plantagen och köpte blommor till vardagsrummet och till mitt jobb. Behöver lite grönt i fönstret.


Ner och hämtade hem Moa och Vicky och sen var jag helt slut!

Moa har varit lite småförkyld nu en vecka lite drygt och i morse hade Patricia varit totalt genomtäppt och ont i halsen. Och på kvällen började Anton också känna sig seg.


Jag har känt mig väldigt seg ett par dagar nu och lite illamående, frusen och varm omvartannat och sen mår jag bra igen.Konstigt!!??

Känns som alla runt en är lite smågnälliga just nu. Kanske folk är oroliga för svininfluensan?



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards