En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 14 september 2009 21:45

Jaha då var Patricia genomförkyld, men hon försökte att komma iväg ändå. Gick in i duschen, men längre än så kom hon inte. Hjärtat slog som bara den och matt i kroppen så hon får i säng igen.

Anton kämpade iväg till skolan, trots att han inte mådde riktigt bra.

Moa mådde bra, lite trött för hon har använt sin lilla kropp väldigt mycket de sista dagarna. Styrketräning i skolan som hade varit väldigt tuff, sen ridningen och badet i drygt 3 timmar.


Jag har mått rätt dåligt i natt, vaknade och mådde jätteilla, men somnade om igen och mådde bra när jag vaknade. Vad är detta för nåt??

Var helt seg hela dagen på jobb, orkade inte koncentrera mig på nåt.

Gjorde en sak innan fika på morgonen och hade gjort fel, bara det att när jag upptäckte felet på eftermiddagen så kommer jag inte ens ihåg att jag har gjort den saken tidigare på dagen.!!!! Det är läskigt, alltså mår jag nog inte så där jättebra.


På vägen hem körde jag och Johan till väla och skulle köpa bok till Patricia, men den fanns inte där så vi körde vidare till Hyllinge och där fanns alla 3 böcker som hon ville ha. "Pojken som kallades DET" , "Pojken som inte fanns" och "Pojken som överlevde" tror jag de hette. Det är ett skolarbete de ska göra och då skulle de läsa, kanske inte just de här böckerna, men hon ville det.


Hem och sega en stund, sen körde Johan och Moa mig till stallet, orkade verkligen inte cykla, samt att det var halvstorm ute. Skrittade ut en runda med Seline, det var lagom ansträngande.

Johan och Moa var och tvättade bilen och handlade hem lite saker som saknades.


När vi kom hem så mådde Anton sämre och de la sig skapligt tidigt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards