En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 september 2009 22:21

Började den här dagen med möte i lund...Rätt seg fortfarande efter gårdagen. Körde till helsingborg vid middagstid. Väl i helsingborg gick jag inom kafeterian och köpte en Panini som jag åt upp på kontoret.

Sen var det full fart... inte bra att vara borta i nästa 2 dagar för det samlar på sig så mycket konstigheter.

Började blåsa upp och regna vid middagstid och det höll i sig resten av dagen.

Patricia hade lovat mig att ta hand om Seline idag för jag och Johan skulle på föräldramöte redan kl 18 på hennes skola.

Vi hämtade Moa hos Gunilla på vägen hem. Hem och käka lite och sen körde vi till Ridgymnasiet och fick se deras skola och lärare.

Vi blev bjudna på fika och information om skolan och massa runt omkring eleverna. Sen fick vi gå en rundvandring i stallet och slutade med att vi fick träffa deras mentor i paviljongen. Hon berättade lite mer om vad som gäller och vad som kommer att hända under de här 3 åren.

Tufft, men jag tror nog att de kommer ha kul.

Kändes faktiskt trivsamt och inte som en vanlig skola. Mer mysfaktor om man säger så.

Hem och snackade lite med ungdomarna sen var det sängen som gällde.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards