En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 september 2009 22:15

Kom till jobb tidigt idag också. Vad är det som har hänt?? Vi som alltid är så SENA, ja ja det behöver jag ju inte berätta. Men nu plötsligt så är nästa 30 minuter tidigare än innan.

Hade ett bra flyt på jobbet idag också. Måste ju säga att det blir betydligt lugnare när vi inte har några chefer på kontoret. Man blir inte störd hela tiden. Verkar nästan som att de är de som stör mest, hmm?!!Obestämd


Jag flexade ut vid 14-tiden för jag skulle iväg och sko Seline kl 15.30 på Gustavslund. Och det tar ju lite tid att köra mellan stan och vallåkra och tillbaka igen.

När vi var klara med skoningen så körde jag och hämtade Moa på Miatorp, körde hem henne.


När jag nästa var vid stallet ringde Malin och frågade om jag ville med till stranden och rida en stund. Klart att man vill...

Körde upp på gården och hämtade sadel och träns och väntade in Malin, sen körde vi till Örby och red en stund i vatten och på stranden mellan örby och råå hamn. Det var jättefint vid råå hamn, går in som en vik där och långgrunt, verkligen kanon där.


På kvällen var Moa hos Wilma, det var jätte länge sen hon var där. De hade haft jättekul, varit ute och gått och lite annat.

Patricia träffade vi inte på hela dagen, hon gick hem till Anton på eftermiddagen innan vi kom hem och sen sov hon där.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards