En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 september 2009 21:45

Vad har hänt??? Varför vaknar jag kl 6.00 när jag är ledig och inte när jag ska jobba???

Ja ja jag somnade om, men vaknade vid 8-tiden igen. Sen låg jag och läste till kl 9.45, det var länge sen jag gjorde det på morgonen. Det var faktiskt riktigt skönt!

Sen är det lite jobbigt just nu för jag har haft lite ont i ryggen ett par dagar nu, men jag vet inte att jag gjort något konstigt. Känns som muskeltrött. Det jag vet är att sist jag cyklade så blev jag väldigt trött i slutryggen. Kanske jag överansträngde mig lite då?? jorå men det går över, bara lite gnällig just nu.


Eftersom vädret var helt underbart så bestämde vi oss att köra till Sibirien med Seline. Hade även bestämt med mormor och morfar att de skulle komma dit med Michaela och Cornelia. Så att de kunde springa och plocka lite snäckor på stranden medans jag och Moa red på Seline.

      


Körde upp till stallet och gjorde sysslorna som ska skötas där och sen hem för att laga mat och plötsligt så var kl 18. Var tog den här dagen vägen. Vi som hade tänkt åka till Billeberga och hälsat på, men när vi var klara så var vi helt slut och behövde även börja plocka undan lite här hemma. Är ju snart kalas här.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards