En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 september 2009 22:39

Då blev både Patricia och Anton hemma, men onda halsar, täppta näsor och ont i huvudet.

Moa hade sovmorgon för de skulle spela fotbollsmatch mot 2 andra skolor på dagen.

Hon hade fått en boll hårt i sidan så hon hade lite ont i sina revben på kvällen, hoppas bara att det är för att hon fick en hård smäll.


Johan kände sig seg idag och jag mådde faktiskt lite bättre, kände mig piggare.


När vi kom hem så var Patricia och Anton ute hos Anton 2 en stund, men kom hem tidigt och satt och kollade film på Patricias rum. Även Liza hade hittat hit.


Jag cyklade till stallet idag för det var i stort sett helt vindstilla och eftersom jag kände mig bättre så gäller det ju att passa på.

Skrittade ut även idag, tog en runda ner om vallåkra, upp för asfaltsbacken och tillbaka till stallet. Var så härligt väder så jag skulle kunnat rida hur länge som helst om det inte hade blivit mörkt så förbenat fort.


Cyklade hem på 22 minuter, har aldrig hänt, var nog lite med vind trots att det knappt blåste eller så är det för att det för en gång skulle inte blåste motvind?!


Anton mådde sämre på kvällen igen, hostade och snörvlade en hel del. Patricia känner sig så pass bra att hon testar att köra till skolan imorgon.

Och så ska hon förhoppningsvis kunna börja dansa igen. Skulle ha börjat igår, men det gick ju inte, så imorgon kanske??

Moa var också helt slut idag, det är tufft att spela fotboll och får sparkar och slag överallt.


Imorgon ska Patricia och hennes klass ha den fulaste mössa de kan hitta på sig under hela dagen. Vi har letat efter den randiga "Patrikmössan", är det så att vi har lämnat den till någon av er syskonbarn?? Kan helt omöjligt hitta den.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards