En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 18 september 2009 20:34

Och vad vi har väntat på detta....Tungan ute

Kl 9,30 ca fick jag ett mail från mamma... min bror och svägerska har äntligen fått en SON!!! Och lilla Becka har blivit stora syster.. JÄTTE GRATTIS!!!!


Patricia har ju hela tiden trott på en kille medans jag och Moa har hoppats på kille, men ändå trott på en tjej. Har ju verkat som att det är det enda vi kan få Flört.

Hoppas att allt gått bra för Åsa och att det inte var alldeles för svårt.


Grattis pappa, morfar och svärfar som fyller år idag!!Glad


Moa ringde mig på jobb innan kl 8 och sa att Pysen hade ätit lite innan hon gick till skolan. Det var skönt för han har tappat så mycket i vikt... och han var ju inte så överdrivet kraftig innan heller precis.


Dagen flöt på som vanligt... körde hem och bytte om. Johan körde mig och Moa till stallet, där vi bara mockade och pysslade i stallet.

Vi började gå hemåt medans vi väntade på Johan.


Körde till Pizzerian i Rydebäck och beställde onyttig mat. Det är ju fredag!


Hem och käkade tillsammans med Patricia och Anton. När de ätit färdigt så stack de ut. Jag och Moa satt och slappade i soffan och Johan var i förrådet som vanligt.


Har under kvällen försökt lura i Pysen lite makrill, vispat ägg och A-fil, men icke!!! Det är bara torrfoder som gäller och just nu väldigt lite sånt också. Hoppas att han mår ytterliggare bättre igår.





Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 18 september 2009 07:06

nu på morgonen så var han jättekelig igen, men har inte ätit på hela natten. Hoppas att det blir bättre i kväll.

Annars får vi väl leta upp nåt annat för honom att äta, Bara det att han är ju inte så lättflörtad när det gäller annan mat än den tråkiga torrfoder som han får idag. ja ja vi håller tummarna.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards