En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 september 2009 21:44

Vi var hur slöa som helst under förmiddagen. Skulle göra så mycket, men vädret var inte vad vi hade beställt.

Tanken var att vi skulle köra till Sibirien och rida och sen en runda till väla. Det blev bara en runda till väla efter middag.

Vi fick handlat lite som vi faktiskt åkte dit för...Glad.

Moa hittade ett par jeans  och en mössa inne på Gina tricot.

Jag hittade äntligen en guldkedja som jag letat efter sen jag fyllde år. Det är en snurrad kedja så att jag kan ha mina 3 smycken utan att den går av. Moa köpte även ett hängsmycke till sig, man fick det billigare när man köpte en guldkedja.

Vi kollade även skor, men hittade inget så vi körde vidare till skopunkten. Där hittade vi stövlar till mig och Moa. Jag hade egentligen tänkt mig ett par lågskor, men det fanns bara ballerinaskor eller stövlar. Fanns inget mellanting... sorgligt!

Gick inom hööks också, men vi hittade inget som vi behövde. Har ju ett presentkort där, men handla bara för att handla...nä... bättre att vänta till jag behöver nåt.


Patricia och Liza tog bussen hem vid middagstid och Patricia gick direkt hem till Anton. De hade varit här och lämnat av hennes kläder sen igår och sen hem till Anton igen. Senare på eftermiddagen körde de till Mjöhult för att fira Felix som fyllde 6 år idag.


När vi hade handlat vad som skull handlas så körde vi hem och bytte om, jag och Moa körde till stallet och Johan körde till lund för att gå in på Media Markt.

När vi sammanstrålade igen så körde vi till maxi och handlade lite som behövdes, sen var det kväll.

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 september 2009 21:28

Johan var bara inom jobb och lämnade jourbilen, körde sen hem igen för idag skulle sotaren komma och kolla.


Har haft värsta jobbiga dagen på jobb när det gäller datasystemen. Inget fungerade, blev utslängd och alla ikoner försvann och annat elände. Allt tar sån tid när det håller på så. Slutade med att jag fick stanna kvar lite längre för att få gjort det som jag hade tänkt.

Moa var hemma hos Gunilla, de skulle ut och försöka sälja 21 lotter, gick nog så där. Johan körde och hämtade henne vid 18 tiden samtidigt som han körde Patricia och Liza till stan där de skulle ta bussen till Örkelljunga. Där de skulle träffa 17 st från sin klass hemma hos en klasskompis. Sen skulle de vidare till Banhof i Ängelholm på gymnasiedisco.

Under tiden var jag uppe i stallet och fixade.

Johan och Moa körde in till stan igen sendare på kvällen och köpte hem Thai mat. Det var väldigt smarrigt!


Sen stupade vi tidigt i säng. Man är sååååå trött på fredagarna.

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 september 2009 13:45

så har gott äter moa nu när vi är på väla

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards