En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 september 2009 22:23

Sov alldeles för länge... Vaknade kl 6.30, men det tyckte jag var lite väl tidigt så jag somnade om igen och vaknade 10.45 Hallå!!! Man blir ju helförstörd för resten av dagen.

Nåväl när vi ätit brunch... så körde vi till Rycketofta igen för att se om de hade någon tävlingskavaj till Moa på rea. Tyvärr så hade de inte det idag heller. Men Moa hittade en fleece-tröja och en tunn långärmad tröja som hon kan ha under fleecen nu i höst eller till vintern.

Hem och bytte om till stallkläder, sen körde vi och lämna Moa i viarp, hon skulle göra Blomberg fin inför morgondagens tävling.

Jag blev skjutsad till stallet. Jag fixade i stallet och red ut en runda, sen cyklade jag hem i värsta motvinden. Jag får se det som att det ger mer än när man har medvind Skrattande.

Johan körde och hämtade Moa och de körde hem och började på maten.

Patricia var i gantofta med Anton och Anton 2.

På kvällen skulle hela klassen hem till en klasskamrat i Ramlösa för att umgås. Trevligt!

Moa gjorde en äppelpaj på kvällen som blev kanongod, synd att man blir mätt så snabbtFlört.


Jag har försökt att ändra utseende på bloggen och så svårt det ärrr!! Ja ja ni kommer nog få se lite olika utseende innan jag bestämt mig för hur jag vill ha det. Orkar inte fixa mer idag så den får vara som den är nu.


Det blir halv tidigt i säng, för vi ska upp TIDIGT imorgon, kör hemifrån kl 7.30 Om någon vill och har tid så tävlar Moa i viarp nångång vid 10 halv 11 tror jag.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards