En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 oktober 2010 21:45

Tycker inte det kändes så länge sen sist vi var i oktober... hur fort får det gå egentligen??. Jag trodde kanske att det var något som vi "äldre" upplevde, att tiden bara försvinner från oss, men när även ungdomarna säger detsamma, då börjar man ju faktiskt undra.


Dagen har gått lite i slow motion, alltid likadant efter en deadline. Luften går ur mig totalt. Jag hjälpte till lite med introduktion av en nyanställd som började hos oss idag.

Johan var ledig, men skjutsade mig ändå till jobb, för han ville ha bilen så han kunde köra iväg under dagen.

Moa åkte med oss på morgonen och vi lämnade av henne hos Gon.


När vi kom hem så berättade Patricia och Anton att en kille på 18 år från byn hade gått bort dagen innan!!!! vi vet väldigt väl vem det är även om vi inte umgåtts med familjen. Han småbröder har gått i samma klass som Patricia och Moa under lågstadietiden.

Vi vet inte varför han dog, rycktet är tyvärr olika beroende från vem det kommer ifrån, så vi avvaktar till vi hör det rätta från rätt familj.

Fast en sån här sak berör faktiskt mer än vad man tror. Alla kände sig nog lite olustiga på kvällen.


Patricia fick skjuts av Anton hem till Sussi där de hade en klassfest. Anton hämtade hem henne igen på natten.


Jag stack upp till stallet på kvällen och red en stund på banan. Under tiden var johan iväg och handlade  och Moa var hos Miche.


Johan körde och hämtade Moa hos Miche senare på kvällen efter att vi sett en Wallander film.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards