En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 23 oktober 2010 22:15

Slappade en bra stund på förmiddagen. Vid middags tid så skulle Johan gå till maxi och undrade om jag skulle med... kändes väldigt motigt ibörjan, men så va fasen... - jag kan ju gå med så långt jag orkar!!!

Jag hängde med hela rundan, till Maxi via stranden, grusvägarna hem, var ute i 2 tim 30 min och vi lyckades gå 1,2 mil, Bra jobbat tycker jag... men ajjj så ont jag har i mina pektår nu.. gissa om det blir blånaglar. Känner ju inte nåt när man går, men sen ....AJJJ!!!


Moa och Miche var som vanligt ut och jobba och idag fick det sålt 23 av 25 tidningar, bra jobbat.


Patricia och hennes klasskompis Agnes följde med Jörgen till Flyinge och kollade på alla unghästar som gått till final i breeders. De kom hem senare på kvällen.


När vi kom hem efter att vi varit ute och gått så käkade vi lite snabbt, sen fick jag skjuts av Johan och Moa till stallet. Jag och Linn red ut rundan bort vid gräsvägen och när vi kom tillbaka så red Linn på Seline en stund, hade lite lektion i Selineridning =)

Johan och Moa hämtade mig, de hade varit på jobb så länge. Moa skulle ha åkt hem till en kompis men hon mådde inte bra så de struntade i det.


Att det var skönt att komma hem sen,,,, mmm ja faktiskt! Lite mör i kroppen nu faktiskt.!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards